Veelgestelde vragen
Lijst van diensten
-
Wat zijn de openingstijden?Lijstitem 1De openingstijden van Work zijn van maandag tot en met zaterdag, van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds. Op deze tijden doet de receptie haar uiterste best om u en uw gasten te ontvangen en om vragen te beantwoorden.
-
Kan ik gasten meenemen naar Work?Lijstitem 2Ja, natuurlijk! We ontvangen hier graag gasten voor een uur, een dag of nog langer. Elk lidmaatschap heeft zijn eigen privileges: bekijk de details van uw lidmaatschap om uw privileges te ontdekken.
-
Hoe werkt de facturering?Lijstitem 3Alle lidmaatschappen worden maandelijks op de eerste dag van de maand gefactureerd. U kunt uw lidmaatschap op elke dag van de maand beginnen, dan passen wij de kosten daar op aan. Alle extra kosten (keuken, gasten, enz.) worden toegevoegd aan de factuur voor de maand erna. Voor vragen over de facturering neemt u contact op met mijnmail@mailservice.com
-
Zijn uw kantoren veilig?Lijstitem 4Veiligheid staat centraal bij Work en we streven ernaar dat iedereen zich hier 100% veilig voelt. We beschikken in het gebouw over een 24-uurs camerabewakingssysteem en over beveiligingspersoneel. Tegelijkertijd vragen we u om uw persoonlijke eigendommen (portemonnees, laptops, enz.) in de gaten te houden, want we zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen voorwerpen.